博客年龄:16年11个月
访问:?
文章:277篇

个人描述

姓名:潇潇1904
职业:教师
年龄:30
位置:中国,泰安
个性介绍:
性格嬉皮,内外向兼有,热爱摇滚,自负自卑自恋.

相亲相爱(英文版)

标签: 感悟  
2020-04-20 11:32 阅读(?)评论(0)

                           相亲相爱(英文版)

你是男人

我是女人

男人和女人

本来就应该

不分


你在唱歌

我在听歌

唱歌和听歌

都是为了开心


你在北京

我在山东

北京和山东

本来就离得

很近


你在沉默

我在倾诉

沉默和倾诉

都是一种表达


我在想你

因为夜深

你在想谁

可不可以

醒着把我亲吻


你是男人

我是女人

男人和女人

本来就应该不分

不分

写于20/04/20/03:38


Love Each Other Forever(英文版)

You are a  man

I am a  woman

men  and  women

It  should have  been


You are  singing

I  am listening

Singing and listening to  songs

To  be  happy


You  are in  Beijing

I am in Shandong

Beijing  and  Shandong

Not  even  close


You, are  silent

I, m  talking

Slicence   and  confiding

It, s  all  an  expression


I  was  thinking  about  you

Who are you  thinking

Can you kiss me  awake


You  are a man

I am a woman

men  and  women

Itshould  have  been

It, should  have  been


           


  最后修改于 2020-04-20 13:40    阅读(?)评论(0)
下一篇:春某日
 
表  情:
加载中...
 

请各位遵纪守法并注意语言文明